Голяма част от тези материали са публикувани в разширен вариант в личната ми страница:

http://www.poptolev.bg

вторник, 12 януари 2010 г.

Картофи яхния и приятели !


КАРТОФЕНА ЯХНИЯ И ПРИЯТЕЛИ (от хладилника).

На всекиго се случва да сготви нещо набързо. По повод рожденния ден на синът ми през декември миналата година се сдобихме е една комбинирана микровълнова печка (освен микровъълнова, тя има грил и конвектор за готвене с горещ въздух). И така днес и дойде времето да влезне в моята програма за експерименти.

Значи 4 средни картофа и една едра глава лук бяха нарязани на бърза ръка и отидоха в йенската тенджера заедно с една пълна супена лъжица зеленчукова подправка на маги, три скилидки (от едрия китайски) чесън нарязан на филийки и една или две супени лъжици олио. Това нещо го извъртях за 20 минути на пълна мощност на микровълновата.

После отворих хладилника, а там ... имаше пушени гърди с много месо, остатък от сместта с каймата от вчерашната баница с кайма и някакви дебърцини или аз не знам какво (нещо по-тънко от кренвирши с вкус на наденица) и си викам, я дядовото да не скучаете елате насам, че ми трябвате, та и тях нали с ножа така наситно (каймата си беше готова). После две супени лъжици лютеница разтворих с малко вода и към тях прибавих мащерка (една супена лъжица).

Извадих йенския съд прибавих месата и лютеницата и разбърках хубаво и върнах обратно за около още 20 минути на пълна мощност. Така се получи ето това:



Ами това е... Приятен апетит !

P.S.: Така както от фурна до фурна има разлика, така и от микровълнова печка до микровълнова също има разлика, най-малкото те са с различна мощност. Аз съм съобразил времето с моята МВП, а вие преценете вашата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар